top of page
Ara
  • Yazarın fotoÄŸrafıobsesifdaktilo

Bir Obsesifin Günlügü 3

Güncelleme tarihi: 11 Mar 2019

Yattığım yerden kadın ve adamın ağız dalaşına girdiğini duyuyorum. Kadın "bu bedevi pislik, köpeğime tecavüz etmek istedi" diye bağırıyordu. Bedevi dediğinde anladım bu Hassandı. Daha önce istasyonda kaldığım geceler de hırsızlık yaptığı gerekçesi ile dayak yediğini gördüm. O ise hiç oralı değildi, insanların ona vurması umurunda bile değildi. Bazen içinde öyle acılar taşıyan adamlar vardır, dünya üzerinde geçirdikleri her saniye ızdırap olur. Onlara fiziksel olarak acı vermeniz mümkün gözükmez çünkü acıya dair bildikleri her şeyi ruhlarına nakış nakış işlemişlerdir. Böyle bedenleri ayakta tutan iskelet ve kas sistemi değil acının salt ve duygulardan arındırılmış halidir. Bildiğim kadarı ile Hassan da onlardan biriydi. Mısırdan mülteci olarak yola çıkmışlar Kıbrıs'ta bir Rum onları önce Yunanistan'a oradan da Macaristan'a götürmek için söz vermiş. Yunanistan açıklarında botları taşıyamayacağı kadar umut yüklü olduğu için alabora olup batmış. Yüzme bilmeyen karısı ve kızı arasında bir seçim yapmak zorunda olan Hassan kıyıya kadar ölü kızının bedeni ile yüzmek zorunda kalmış. Hırsızlık yapmasını normal karşılarım ama bir köpeğe bile duygusal olarak bağlanamayacak kadar sönmüş bir kalbe sahip olduğuna adım gibi eminim.


Kalvin'de bir oda tuttum, böyle yerleri bilirsiniz. Kimse uzun kalmaz. Rutubet, hastalık, pislik ve dünya üzerinde ne kadar musibet varsa hepsine ev sahipliği yapan yerlerdir. Sırada oda parasını çıkartacak kadar kazanacak bir iş bulmak var. İstasyon uzun süre kalmak için artık çok elverişsiz hatta bir tımarhaneyi andırıyor bile sayılır. Siz yerde beton üstünde kullandığınız maddenin etkisi ile yatarken yanınızdan normal bir atmosferin normal oksijenini soluyan anormal insanlar geçer. Sizin içinde bulunduğunuz boşluk o an orada yatmadığınıza kanıttır. Birisi gelip aslında burada yoksun derse itiraz etmezsiniz. Topuklu ayakkabı sesleri, seyyar satıcılar, telefonla konuşanlar, tren düdükleri mensup olduğunuz kast sisteminde sizden daha yüksek bir mertebeye sahiptir. Korkulu gözler ile yanınızdan geçerler. Göz göze gelmek onlar için bütün insanlıktan senin adına utanıyorum demek olduğu için bunu yapmazlar. Daha bir çok şey olur siz soğuk betonun üstünde yatarken. Normal insanlar, normal bankalara olan borçlarını ödemek için normal olmadığını iddia ettikleri patronlarının altına yatmaya giderler. Kim ne derse desin şikayet ettiğiniz bu hayat tarafından deriniz yüzülüyor. Burada bir taraflarınız düzülüyor da diyebilirdim ama çilli bir brokoli tarafından müstehcen bulunmaktan kurtulamıyorum.


Güneş odamın camında görününce komşuların sesleri gelmeye başladı ve ilk saniyede anladım bir homoseksüel apartmanındayım. Bu tipleri iyi bilirim birbirlerini çekemeyen hiç geçinemeyen ve orijinalde bulunmayan uzuvlarının yerine geçen yenilerinin bir kadınınkine ne kadar benzediğini anlatmakla bütün gününü geçiren ruh hastalarıdır. Bulaşmak istemeyeceğiniz kişiler listesinde üst hanelere gönül rahatlığı ile yazabilirsiniz. Birbirlerine görünmez bir bağla bağlıymış gibi çok hızlı saf tutup, karşılarına geçen her şeyi el birliği ile bertaraf edebilirler. Şimdilik burada olduğumun farkında değiller sanırım ve böylesi daha iyi gibi gözüküyor tanımadığım bir homo ile günümü harcamak için kaliteli bir şişe viskiye ihtiyacım var. Saat henüz bunun için çok erken ve benim iş bulmak için sokağa çıkmam lazım. Uygun koşullar oluşması halinde romantizm hayalleri kuran bir tanesine iç dünyamın irinini akıtmaktan çekinmem, en şımarık ve minyon olanına haddini bildirmek için can atıyorum bile diyebilirim.


Duşlar merdivenin başladığı yerde ve benim boktan odam koridorun sonunda. Çoktan bu kaltaklar koridorda gezinmeye başladılar. Kodeste gecen 3 günü ve hatırlamadığım öncesini de sayarsak hatırı sayılır bit var kafamda. Benim gibi adamların çok fazla içine düştüğü bu durum artık sürpriz değil. Hayvanlar ile birlikte yatan insanlar haşerelere sıkça maruz kalır. Taşağımda bir kene ile uyanmıştım bir keresinde, dünya tarihinde yaşanmış bütün veba ve sıtma hastalıklarını bedenimde topladım. Kuduz olduğumu düşünen birinin ambulas çağırması sonucunda hastahanede uyandım. Neyse ki tedavim karşılığında bir hafta için bütün hastahaneyi temizlememi kabul etti namussuzlar. Hipokrat utanmaz bir darphane işletiyormuş, haberim yokmuş. Sonuçları ne olursa olsun duşa girmem, bedenimi ve kıyafetlerimi temizlemem lazım. Belki sevimli komşularımdan diş fırcası, macun ve şampuan da isterim...


Bölüm 4 : https://obsesifdaktilo.wixsite.com/blog/home/bir-obsesifin-g%C3%BCnl%C3%BCg%C3%BC-4

53 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Son kez Abstre

Benim de merhametine inanmayı seçtiğim çok karanlık birikti içimde. Sağa sola savrulmak yerine, bir düzene uyum sağlayıp yalnız kalmak gibi. O yüzden sen şimdi tüm bu olan biteni unut. Ben de ayak alt

bottom of page